vrijdag 15 april 2016

Nieuw (s)....

He,he ......
Best wel even druk gehad ...
Met voorbereidingen treffen voor de SlotDag...
De SlotDag zelf op 9 april...GEZELLIG !!
(volgende week schrijf ik hier nog even een blogje over en laat ik foto's zien)
En daarna nog een beurs gedraaid van 3 dagen ....

Vorige week en vandaag heb ik weer allemaal nieuwe spullen voor mijn winkel binnengekregen...
Kijk maar even mee

Nieuwe stoffen van Marcus- George Town van Judie Rothermel....
Verschillende patronen van Anni Downs - Hatched and Patched...

Chooky's Pin en Scissorkeep -patroon:€7.95 per stuk

 The Partridge en The Tree - patroon:€14.95 per stuk.

Peaceful Garden - patroon:€ 14.95

Chloe's Christmas Tree (je kunt nog vroeg genoeg beginnen met een kerstquilt ;-0 ) patroon: € 14.95

An Angels Story - patroon: € 23.80
 
Klazien liet haar 'An Angels Story -Quilt' zien,tijdens de SlotDag zaterdag 9 april ...
In haar eigen kleuren gemaakt.....

Natures Journey - patroon:€ 34.80
Gossip in the Garden - patroon:€ 34.20
Boeken van Anni Downs- Hatched en Patched

The Simple Life - patronenboek - €14.95 per stuk.

Een kijkje in het boek.....

A Gardener's Journal -patronenboek -€ 19.95 per stuk


Sweet Sentements van Natalie Birds - patronenboek - €19.95 per stuk


With Needle's en Tread van Natalie Birds - patronenboek - € 19.95 per stuk


Tijdschrift QuiltCountry - € 10.00 per stuk

A.s Zaterdag 16 april is It Quilters-Huske open van 13,30 t/m 16.00 uur

Ik ga even heerlijk genieten van al dit moois ....
Lieve groet van Helena

3 opmerkingen:

  1. Waar vind ik nou die stoffen Helena, ik zou graag die lichtblauwe en die roze hebben bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Als je belangstelling hebt voor stoffen,stuur mij dan maar een berichtje via het contactformulier op de site www.quiltershuske.nl Hier kun je invullen welke stof en hoeveel je wilt hebben.De stoffen kosten €17.40 per meter (als ik het opstuur komen daar nog verzendkosten bij)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige patronen zijn dit toch.
    En de stofjes zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen